Vége az állatkerti sorbaállásnak! - sms-ben is megvásárolhatják belépőjegyüket a Pannon és a T-Mobile előfizetői a budapesti Állatkertbe.
A Fővárosi Állat- és Növénykertet évente több, mint 1 millió látogató keresi fel, többségük tavasszal és nyáron. Ebben az időszakban nem ritka, hogy hosszú sorok alakulnak ki a pénztáraknál, ami különösen a kisgyermekes szülők számára megterhelő.
Május 6-tól a Pannon és a T-Mobile előfizetői sms-ben is vásárolhatnak jegyet a Fővárosi Állat- és Növénykertbe, így a szolgáltatással megspórolható az esetenként akár fél-háromnegyed órás várakozás, az sms-jegyet vásárlóknak ugyanis nem kell a jegypénztár előtt sorban állniuk, hanem azonnal a belépőkapuhoz léphetnek.
A jegyvásárláshoz a 8-100-966 telefonszámra kell elküldeni a megvásárolni kívánt jegyek típusát és számát. Az F a felnőtt, a D a diák, a GY a gyermek, az NY a nyugdíjas, a CS családi, a K a kiegészítő gyerekjegyet jelöli.
A vásárlás során a betű mögé kell a megvásárolni kívánt jegyek számát beírni. Ennek megfelelően például az F1GY1 egy felnőtt és egy gyermekjegyet, a D2 két diákjegyet jelent. Az sms elküldését követően a mobilszolgáltató néhány másodpercen belül a vásárlás jóváhagyását kérő sms-t küld a felhasználó telefonjára, amelyet egy, a 8-100-000-as számra elküldött, Igen vagy OK szót tartalmazó sms-sel lehet megerősíteni.
A szolgáltatás számlás és kártyás előfizetők számára egyaránt igénybe vehető a havi hitelkeretük, vagy az univerzális egyenlegük terhére. Az sms-jegy megvásárlása esetén az előfizetőknek az elküldött sms-ek tarifacsomagjuk szerinti díját, valamint a belépőjegy árát kell megfizetnie, egyéb tranzakciós költséget nem számolnak fel a szolgáltatók.