A T-Mobile a RelaxNet mobilinternet-csomagokat, az azokra adott 50%-os havidíjkedvezményt népszerűsítő kampányához több különleges megoldást választott: a kiterjesztett valóságot (Augmented Reality), a néző által "történetválasztós" YouTube videót (annotations). A mobilinternetes kampány zenéjét a Zságer Balázs -Ligeti György páros szerezte, akik a reklámfilmes zene teljes verzióját is elkészítették. A szerzők zenéi pontosan annak a célcsoportnak szólnak, akiket a mobilinternetes kampány is célcsoportjának tekint. (A teljes zeneszám meghallgatható a T-Mobile honlap T-Mobile világa aloldalán.)
Az interaktív Augmented Reality (AR) játék kivételes módon nem külön microsite-on, hanem a márkához erősen kapcsolódó vállalati weboldalon (www.t-mobile.hu) érhető el. A "Kamerázz és labdázz" játékban (www.t-mobile.hu/kamerazz-es-labdazz) a felhasználók egy virtuális strandröplabdát pörgethetnek ujjuk hegyén, mindezt úgy, hogy a webkamerát és az AR-hez szükséges "markert" használva irányítják a labda mozgását. A kiterjesztett valóságon alapuló játék interaktivitása tehát abban rejlik, hogy a képernyőn megjelenő labda helyzetét egy nyomtatott, a kamera elé tartott ábra mozgatásával lehet befolyásolni. Minél tovább sikerül a játékosnak az egyre sebesebben pörgő labdát egyensúlyban tartani, virtuális környezete annál inkább benépesül. Ilyen módon bárki számára megvalósulhat a kampány fő üzenete: "Keltsd életre a világod".
A "történetválasztós" YouTube videó (www.youtube.com/watch?v=-8mfe8BflSM) a videomegosztó videók megjelenítésére és összefűzésére alkalmas annotations funkcióját használja ki. Egy alaptörténet több szereplője közül a néző választásán múlik, hogy merre halad a történet, és ennek során milyen élményeket gyűjt. Az interaktív videó szintén a kampány fő üzenetéhez kapcsolódik: "Keltsd életre a világod Te is! Rajtad múlik, mit hozol ki belőle. Éld át Te is a valódi mobil szélessáv élményét!"