A Panasonic elnöke, Kazuhiro Tsuga nyitotta meg a 2013. évi Nemzetközi CES kiállítást, a világ egyik legnagyobb szórakoztató elektronikai show-ját. A beszédre a Las Vegas-i Venetian hotelben került sor 2013. január 8-án.
Tsuga úr kiemelte: a Panasonic "zöld" vállalatként továbbra is mindent megtesz azért, hogy termékei innovációt, környezetbarát műszaki megoldásokat és intelligens funkciókat tartalmazzanak, amelyek a cég világszerte dolgozó munkavállalóinak elkötelezettségét dicsérik. Ezzel a maga módján a Panasonic hozzájárul ahhoz, hogy világunk élhetőbb hely legyen, miközben valódi értéket teremt vásárlói számára.
___ Részletek a beszédből:
"Habár jelenlegi feladatköröm erőteljesen kibővült az elmúlt évtizedekben - hiszen 1979 óta dolgozom a Panasonic-nál -, elsősorban és mindenekelőtt mérnöknek tekintem maga"m."
"A mérnökök hajlamosak racionálisan látni a világot, és elemezni a dolgokat, ugyanakkor szenvedélyesen törekszenek a problémák megoldására, amelyek során néha idealisztikus elképzeléseket öntenek racionális formába. Valójában mindannyian arra törekszünk, hogy ezt a világot, amelyben élünk, jobbá tegyük."
"Ami minket mozgásban tart, azok maguk az emberek, más szavakkal a vásárlók. Mindent megteszünk azért, hogy valódi értéket teremtsünk számukra... ... Nagyon odafigyelünk arra, mit akarnak a vásárlóink, mire van szükségük - gyakran jóval azt megelőzően, hogy egyáltalán megfordulna a fejükben, hogy megvásárolják a termékünket."
"Felépítettük a Panasonic Életstílus Kutató Központot (Panasonic Lifestyle Research) minden fontosabb régiónkban a világ minden táján."
"Hosszútávú kapcsolatra törekszünk vásárlóinkkal, mely kapcsolat azután is fennmarad, miután megvásárolták termékeinket. Ezt izgalmas szolgáltatások sorával érjük el."
"Üzleti tevékenységünket négy alapvető, az emberek mindennapjait meghatározó területre koncentráljuk: otthon, az otthonon kívüli élet, a személyhez köthető tevékenységek, valamint a mozgás, mobilitás."
