Egy technológia sikerét ma már nem a rendelkezésre állási időben, a teljesítményben vagy a kapacitásban kell mérni. A megoldás értékét az határozza meg, hogy mennyivel járul hozzá az adott üzlet sikeréhez, és ezt az elégedettség, a növekedés, a hozzáférhetőség és a nyereség mutatói alapján lehet lemérni.
Ez volt az üzenete annak, amit a Xerox vállalat vezetői globális fórumok keretében több kontinensen is előadtak.
- Az üzleti vezetők ritkán beszélnek műszaki megoldásokról, pedig vállalkozásuk sikere nagyban múlik ezeken is - magyarázta a Xerox elnök-vezérigazgatója Ursula M. Burns, a las vegasi Forrester IT fórumon tartott előadásában. - Ehelyett inkább az érdekli őket, hogy az adott technológiából származó szellemi többlet mennyire újítja meg üzletük működését, és mennyiben segít megoldani olyan komplex problémákat, mint a törvényeknek való megfelelés, az ügyfelek megtartása vagy a globalizáció kérdésköre. A Xerox segít ügyfeleinek a technológiai és a szolgáltatási lehetőségeket kiaknázva összekapcsolni az üzleti tudást az üzleti folyamatokkal, hogy készen álljanak a valódi üzletre.
Burns gondolatait idézve az amszterdami Informatikai Világkongresszuson tartott beszédében Lynn Blodgett, az ACS-nek - a Xerox leányvállalatának - vezérigazgatója rávilágított, hogy a műszaki megoldások és azok folyamatos fejlődése hogyan segíthetnek akár társadalmi problémák megoldásában is.
- Az, hogy képesek vagyunk a rendezetlen információtömeget összegyűjteni, feldolgozni, és hasznos adatokká szervezni, segíthet megoldanunk az előttünk álló sürgető problémákat akár az egészségügy, akár az oktatás terén - mondta Blodgett.
Burns szerint a technológia az egyszerű feladatok fegyelmezett ellátásától mára az üzletvitel alappillérévé fejlődött: e folyamat felismerése indította a Xeroxot az ACS vállalat felvásárlására.
A munkafolyamatokat, a kommunikációt és automatizálást összehangolva, az ACS és a Xerox azon dolgozik, hogy segítsen a szervezeteknek ügyfeleik kibővült igényeit is kielégíteni. Az új felfogás szerint a Xerox a hagyományos outsourcing szolgáltatásokat saját szellemi tőkéjével egészíti ki: az üzleti vállalkozások alapját képező dokumentumok tökéletes ismeretével és kezelésével, illetve azzal, hogy biztosítani tudja a szervezetek gerincét képező műszaki megoldások, szoftverek és munkafolyamatok lehető leghatékonyabb és leggördülékenyebb működését.